41+ Babytruitje Haken Gratis Patroon

41+ Babytruitje Haken Gratis Patroon. Een afwisselend patroon wat geschikt is voor breisters die de basissteken goed onder de knie hebben. Babykleding patronen baby knitting patterns kleding patronen gratis breien haken baby baby baby breien truien kinderkledij breien en haken.

Baby Vestje Hippohaakt
Baby Vestje Hippohaakt from hippohaakt.nl
Ik haak de ene keer strakker en de andere keer losser dan degene die het patroon maakt. Haaknaald zonder handvat dikte 2½ of 3. In deze complete tutorial laat ik stap voor stap zien hoe je een babytruitje met raglanmouw kan breien!

Gratis werkbeschrijving voor een ouderwets babytruitje in felle kleuren!

Wat je nodig hebt voor het breien van een babytruitje: Ik denk dat hij vrij eenvoudig te haken is. Hier deel ik al mijn haakwerk en links naar haakpatronen. Wat je nodig hebt voor het breien van een babytruitje:


Comments

Popular posts from this blog

27+ Gratis Patroon Baby Truitje Breien

27+ Breipatroon Damestrui Patroon Simpele Trui Breien

25+ Patronen Gratis Breipatronen Kindertruien