43+ Bernadette Vest Breien Gratis Patroon

43+ Bernadette Vest Breien Gratis Patroon. Vandaag vertel ik over hoe ik de bernadette vesten brei, welk patroon ik gebruik, hoe ik de garens combineer en waar ik mijn materialen koop. Je moet toch nog verder kunnen breien nadien of niet?

Breipakket Bernadette Vest Mohair Merinowol Kleur Blauw Celadon Bol Com
Breipakket Bernadette Vest Mohair Merinowol Kleur Blauw Celadon Bol Com from media.s-bol.com
8 steken x 11 rijen. Gratis patroon voor kindervest in bernadette stijl (patroon. Wij hebben onze eigen mypz versie van het vest gemaakt in allerlei variaties, maten en lengtes.

Profiteer van gratis verzending, aanbiedingen beperkt in tijd, makkelijk retourneren en bescherming van de koper!

Inspiratiepunt voor breien en haken. Het gratis patroon met de raglan staat op mijn blog vest soft pink handmade by juf sas met gratis patroon. Je hebt er vast eens over gehoord, een bernadette vest. Het vest wordt met 3 draden poncho breien met dipinto lang yarns en gratis patroon deze poncho gaat nooit meer uit!


Comments

Popular posts from this blog

27+ Gratis Patroon Baby Truitje Breien

27+ Breipatroon Damestrui Patroon Simpele Trui Breien

25+ Patronen Gratis Breipatronen Kindertruien