17+ Baby Vestje Haken Maat 62 Gratis Patroon

17+ Baby Vestje Haken Maat 62 Gratis Patroon. Nog een gratis vestje om te haken voor de baby. Een nederlands haakpatroontje van wolplein.

Blij Dat Ik Brei Baby Vestje
Blij Dat Ik Brei Baby Vestje from 1.bp.blogspot.com
Wat ik anders heb gedaan dan bij het standaard patroon is, ik ben door gaan haken met halve stokjes. Breipatroontje van een baby vestje in pdf bestandje. See full list on breimeisje.nl

In de nieuwe versies staan ook alle afmetingen en tips voor een nette naad tussen de panden en mouwen.

Het ribbeljasje is al jaren een populair patroon. Ik heb al deze patronen opnieuw gemaakt en nieuwe er bij gemaakt, en hopelijk nu makkelijker voor u. Wat ik anders heb gedaan dan bij het standaard patroon is, ik ben door gaan haken met halve stokjes. Softfun bestaat uit 60% katoen, 40% acryl.


Comments

Popular posts from this blog

27+ Gratis Patroon Baby Truitje Breien

27+ Breipatroon Damestrui Patroon Simpele Trui Breien

25+ Patronen Gratis Breipatronen Kindertruien