17+ Eenvoudig Patroon Babyvestje Breien Gratis

17+ Eenvoudig Patroon Babyvestje Breien Gratis. Jan 10, 2021 · eenvoudig babyvestje breien dan draai ik hem om dan ga ik hier zo een vast adellijke om die losse hem van de vorige rij dan neem ik weer zo zie je lossen als die voor mij werkt dat is nadeel van deze rol en dan komt er weer een half stokje een ander zei van een terrein aan het einde van elk bereik komt een half stopt dat is de tweede rij die. Patroon voor het breien van babywantjes op twee pennen.

Haken Tutorial 27 Babyvestje Youtube
Haken Tutorial 27 Babyvestje Youtube from i.ytimg.com
See full list on breimeisje.nl Klik op het gewenste patroon en je kan het direct downloaden en zelf afdrukken. Wil je liever meteen aan de slag!

Sep 12, 2013 · babyvestje breien.

Jan 10, 2021 · eenvoudig babyvestje breien dan draai ik hem om dan ga ik hier zo een vast adellijke om die losse hem van de vorige rij dan neem ik weer zo zie je lossen als die voor mij werkt dat is nadeel van deze rol en dan komt er weer een half stokje een ander zei van een terrein aan het einde van elk bereik komt een half stopt dat is de tweede rij die. De nieuwe samples heb ik gebreid van scheepjes softfun. Klik hier voor het gratis breipatroon van anneke van de breihoek (breien voor kinderen) op de site van de knutseljuf om een babytruitje te breien. De patronen voor het truitje, sokjes en mutsje heb ik al eerder ge.


Comments

Popular posts from this blog

27+ Gratis Patroon Baby Truitje Breien

27+ Breipatroon Damestrui Patroon Simpele Trui Breien

25+ Patronen Gratis Breipatronen Kindertruien